• Widoki wideo z drackiem

Kup widoki rumble



Jak kupić wyświetlenia, subskrybentów, polubienia, komentarze?

Zapisać się



Dodaj środki do swojego równowagi



Utwórz firmę



Widoki wideo z drackiem

Cena zł / 100

Rumble Views - [0 - 6 godzin start] [5000-10 000+ /dzień] [Polska] [Min: 1000] 0.62
Widoki Rumble - [Instant Start] [100-200+ /dzień] [Polska] [Min: 1000] 1.4
Widoki Rumble - [Instant Start] [2500-5 000+ /dzień] [Polska] [Min: 5000] 1.4
Rumble Views - [Instant Start] [5000-10 000+ /dzień] [Polska] [Min: 10000] 1.4
Rumble Video Views [Real] [Max: 1M] [Czas rozpoczęcia: Instant] [Prędkość: 1k/dzień] [Min: 1000] 0.93
Rumble Video Views [Real] [Max: 500k] [Czas rozpoczęcia: Instant] [Prędkość: 5k/dzień] [Min: 5000] 0.93
Rumble Video Views [Real] [Max: 1M] [Czas rozpoczęcia: Instant] [Prędkość: 10k/dzień] [Min: 10000] 0.93


Aby uzyskać bezpłatny test na tej usłudze, skontaktuj się z konsultantem online po prawym dolnym rogu.


Kup widoki rumble Jeśli jesteś zmęczony światem YouTube lub po prostu chcesz odkryć inną platformę, powinieneś wypróbować kanadyjską stronę hostingową Rumble. Rumble jest nie tylko znacznie mniej restrykcyjną platformą hostingową, ale istnieje wiele sposobów zarabiania pieniędzy poprzez przesyłanie filmów i interakcję z odbiorcami. W tym artykule omówimy korzyści płynące z posiadania konta Rumble, jak dołączyć do Rumble i jak możesz tworzyć filmy dla zysku. Kup widoki rumble Co to jest Rumble? Rumble został założony w 2013 roku przez Chrisa Pavlovskiego, przedsiębiorcę technologicznego z Kanady. Wiele impulsów dla rozwoju platformy dotyczyło cenzury filmów z YouTube i właścicieli kanałów YouTube, którzy nie spełnili gigantycznych zasad dotyczących treści. Od tego czasu Rumble zyskał ogromną publiczność zarówno ekskluzywnych użytkowników, jak i nie ekskluzywnych użytkowników, a także wielu głośnych twórców treści. Jako alternatywa na YouTube, Rumble szybko wzrosła na rynek, na którym hosting wideo może pozwolić na zarabianie pieniędzy. Rzeczywiście, rynek treści wideo online nigdy nie był większy. A ze znacznie bardziej niszową grupą docelową niż większy i bardziej uznany YouTube, możliwe jest, że jeszcze mniej znane filmy Rumble tworzą pierwszą stronę. Inny rodzaj witryny hostingowej wideo Chociaż dudnienie jest często uważane za kolejną konserwatywną alternatywę dla dużej platformy technologicznej, to znacznie więcej. Oprócz oferowania unikalnych sposobów zarabiania na filmach użytkowników, strona hostingowa stała się miejscem, w którym ludzie mogą swobodnie odkrywać i dzielić się pomysłami bez obawy o cenzurę. Jest to również znacznie łatwiejsza platforma niż inne witryny społecznościowe kierowane przez twórcę treści. Są to rzeczy, które użytkownicy wszystkich przekonań politycznych mogą się zatrzymać, i to jest powód, dla którego ludzie z innych platform pędzą się, by się dudnić. W rzeczywistości jednym z największych sposobów, w jakie Rumble wymyślamy hosting wideo, jest partnerstwa z kanałami takimi jak MSN, Yahoo!, MTV i Xbox. Te firmy faktycznie płacą użytkownikom Rumble za dostęp do swoich treści. To trochę jak sprzedaż materiałów magazynowych, ale prawie całkowicie zautomatyzowane. W rzeczywistości ludzie przesłali swój pierwszy film w poniedziałek, aby dowiedzieć się, że otrzymają czek w środę. Oczywiście otwiera to zupełnie nowy świat opcji licencjonowania, monetyzacji i nie tylko. Kup widoki na Rumble Jak przesyłać filmy i zarabiać na Rumble? Każda witryna hostingowa wideo ma inne zasady monetyzacji, a Rumble nie różni się. Na szczęście istnieje więcej sposobów zarabiania pieniędzy na Rumble, niż mogłoby się wydawać, w tym opcje udostępniania zysków, które pozwalają Tobie i Twoim ulubionym twórcom zarabianie poważnych pieniędzy z filmów, treści postów na blogu i nie tylko. Bądź na bieżąco z tą sekcją, a my opiszemy wszystkie sposoby, aby szczegółowo zarobić na Rumble. Model podziału zysków Jeśli często publikujesz niesamowite treści wideo Rumble, możesz w końcu dać swoje prawa do Rumble w zamian za kawałek ich zarobków. W rzeczywistości jeden film może ostatecznie zarobić do 90% tego, co zrobiłby dzięki sprzedaży wideo na YouTube i do 60% tego, co partnerzy Rumble płacą platformę. Wyłączne umowy licencyjne Rumble rozpoznaje, że Twoja treść należy do Ciebie, ale rozumie również, że Twoja treść ma wartość. Użytkownicy udostępniania zysków mogą podpisywać swoje prawa do treści do rumble w zamian za płatność gotówkową. W niektórych przypadkach może to wynosić do 1000 USD za wideo online, który publikuje. Nie ekskluzywne umowy licencyjne Rumble użytkownicy, którzy chcą zachować prawa do swojego wideo i potencjalnie wykorzystać go do zarabiania pieniędzy na innych platformach, mogą podpisać nie wyłączną umowę licencyjną, która płaci do 500 USD za wideo. Daje to swobodę prezentacji treści na innej witrynie lub platformie, ale pozwala Rumble i jej partnerom korzystać z niej jednocześnie. Jeśli jedną z jedynych rzeczy powstrzymujących Cię od sprzedaży więcej filmów, jest utrata praw, może to być rozwiązanie, którego szukasz. Treść prywatna Jeśli jesteś całkowicie przeciwny sprzedaż filmów zewnętrznej, nie musisz się martwić o rumble za pomocą treści bez pozwolenia. Jak każda inna platforma hostingowa wideo, możesz po prostu użyć swojego kanału, aby promować siebie, swoją firmę lub swoje pomysły. Umożliwiając użytkownikom oglądanie treści za darmo, możesz ostatecznie kultywować następujące, które pomoże Ci zarobić pieniądze. Z wystarczającą liczbą subskrybentów każdy może stać się celebrytą samodzielnie. Korzystanie z filmów z YouTube na Rumble Jest jeszcze kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć o tej nowej stronie internetowej, jeśli chcesz zacząć czerpać korzyści z swoich filmów. W szczególności, jeśli masz już znaczącą obserwację na YouTube. Widzisz, podczas gdy nie wszyscy użytkownicy będą chcieli migrować z platformy YouTube do rumble, przesłane filmy są nadal - pod warunkiem, że nie licencjonowałeś ich - twoje, z jakim. Oznacza to, że możesz robić filmy, które nie zarabiają (lub zarabiają bardzo mało) i migrują je, aby zamiast tego szumować. Jeśli pojedyncze wideo zarabia pieniądze za pośrednictwem któregokolwiek z wyżej wymienionych umów licencyjnych, prawdopodobnie będzie to więcej niż sprawić, że czekam na strukturę przychodów z reklam YouTube. To jeden z powodów, dla których niektórzy twórcy nazywali Rumble „Minę złota do monetyzacji treści." Migracja kanału YouTube do dudnienia Wyobraź sobie, ile filmów możesz zamienić w uzasadnione źródła zysku, po prostu przenosząc je z jednej platformy do drugiej. Jasne, może to zrazić część Twojej bazy użytkowników, ale nie robią ci zbyt dobrze, jeśli tak naprawdę nie płacą za treść, prawda? Cóż, Rumble chce to naprawić, zapewniając łatwy sposób na przeniesienie treści. Szczególne wymagania mogą się różnić w zależności od wideo. Jednak wszystko, co musisz zrobić.„Możesz także wypróbować unikalną funkcję Rumble„ Sync ”, która zapewni proste narzędzia do integracji, które pomogą migrować cały kanał YouTube. Znaczenie poglądów na platformie Rumble Do tej pory powinieneś zobaczyć, jak struktura licencjonowania Rumble różni się od tego, co można znaleźć na YouTube lub innej dużej witrynie mediów społecznościowych. Jednak w mediach społecznościowych polega na tym, że z definicji zawsze będzie napędzana reakcją użytkownika i opinią. Oznacza to, że podobnie jak YouTube, jedynym sposobem ustalenia, czy wideo zarabia pieniądze na Rumble, są polubienia użytkowników, komentarze i udostępniania. Widzisz, administratorzy witryny nie mogą po prostu przeglądać milionów filmów każdego dnia, aby ustalić, które z nich są warte licencjonowania. Zamiast tego pozwalają reakcjom użytkownika na publikowaną treść określić, czy treść będzie używana. Nie, nie, nie możesz po prostu przesłać filmu, aby szlifować, mieć jedną osobę i spodziewaj się gry gotówki. Podobnie jak YouTube, nawet najlepsze filmy wymagają mnóstwa widoków, polubień i udostępniania, aby zwrócić uwagę algorytmu. Dopiero po tym, jak algorytm poruszy ich wystarczająco wysoko w kolejce. Co to oznacza dla ciebie i twoich filmów? Oznacza to, że musisz się wyróżnić Algorytm YouTube w dużej mierze wykorzystuje czas oglądania, aby ustalić, czy wideo jest zalecane użytkownikom. Algorytm Rumble jest znacznie bardziej zainteresowany rzeczywistą jakością filmu i jego treści. Jak już powiedzieliśmy, jest to mierzone w cyfrowej walucie, która obejmuje poglądy, akcje, polubienia i komentarze. Więc mało prawdopodobne, że zarabiasz pieniądze, jeśli po prostu publikujesz te same stare nudne filmy. Musisz podniecić ludzi i zwiększyć ich energię. Musisz stać się wirusowy - nawet jeśli udaje ci się tylko wirusować na bardzo małą skalę. Więc jeśli filmy nie są gotowe, musisz zastanowić się, co sprawi, że ludzie oglądają. Oznacza to, że musisz przestrzegać zasad Chociaż Rumble nie jest tak surowe jak YouTube, jeśli chodzi o sposób promowania treści, są rzeczy, które sprawiają, że Twój film jest bardziej rozpoznawalny dla algorytmu (i bardziej prawdopodobne jest zarabianie pieniędzy). Po pierwsze, treść musi być twoja! Po drugie, treść musi być wystarczająco wysokiej jakości (i znaczenia), że jeden z partnerów Rumble może chcieć ją kupić. Powinieneś także wiedzieć, że wyszukiwanie i sugestie Rumble są zwykle pobierane z tytułu i opisów. Oznacza to, że musisz zwrócić bardzo szczególną uwagę na słowa kluczowe, których używasz, aby upewnić się, że Twoje filmy są znalezione. Pamiętaj, że nie próbujesz zwrócić uwagi na płacenie użytkowników. Aby zarabiać na Rumble, musisz promować swoje treści, sprawić, by ludzie oglądali i pomóc użytkownikom w znalezieniu dobrych opisów. Oznacza to, że musisz zmaksymalizować widoki Lubię to, czy nie, aby zwrócić uwagę algorytmu, rumble użytkowników, samą platformę i wszystkich innych partnerów, którzy mogą być gotowi zapłacić za treści, musisz uzyskać jak najwięcej wyświetleń Tak, podczas korzystania z Rumble oznacza, że ​​będziesz wolny od wielu zasad YouTube, nadal musisz zrobić coś więcej niż tylko przesyłanie świetnych treści - musisz ułatwić zaangażowanie w swoje filmy. Jak więc zmaksymalizować widoki? Jak powiedzieliśmy, dobre tytuły, oryginalne treści i fascynujące opisy to świetne miejsce na początek. Musisz jednak aktywnie promować te filmy w innych formach mediów społecznościowych. W rzeczywistości, jeśli naprawdę chcesz uzyskać odpowiedź, możesz spędzić godziny na tworzeniu własnego zestawu reklam, aby zapewnić maksymalną ekspozycję.